
Anna Macnar

CEO w HRM Institute; doświadczony ekspert i wizjoner w obszarze employer branding, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Twórca Publikacji KARIERA (Informator Kariera i Magazyny Branżowe Kariera) i serwisu kariera.com.pl. Przez cztery lata Country Manager w Universum Polska.
Od wielu lat zajmuje się tematyką wizerunku pracodawcy i komunikacji HR pracodawcy. Współpracuje z wieloma firmami w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employer branding. Do firm, z którymi współpracowała należą czołowi polscy pracodawcym.in.: Ernst & Young, Deloitte, PKO Bank Polski SA, KPMG, Mars, PZU SA, Telekomunikacja Polska / Orange, Capgemini, Coca-Cola, Grupa ING, Kraft Foods, L’Oréal, Microsoft, Nestlé, State Street.
HRM Institute od 2012 roku prowadzi badanie Employer Branding w Polsce. Jest to ogólnopolskie badanie przeprowadzane wśród polskich pracodawców na temat działań employer brandingowych jakie realizują. Wyniki badania są prezentowane podczas konferencji Employer Branding Management Summit (www.ebsummit.pl). Konferencja od kilku lat gromadzi specjalistów i ekspertów employer branding z całej Polski, którzy mają szansę podjęcia inspirujących dyskusji i wymiany własnych doświadczeń.
Jednym z celów działalności HRM Institute jest poszukiwanie i wyróżnianie najlepszych praktyk employer brandingowych w Polsce. Dlatego od kilku lat, także podczas konferencji zostają przyznawane nagrody Employer Branding Excellence Awards, promujące najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce.
Doktorantka w katedrze Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Absolwentka MBA Oxford Brookes University oraz Polish Open University. Posiada bogate doświadczenie w dziedzinie employer branding, zarządzania talentami i marketingu HR. Współtworzyła i wdrażała wiele kampanii rekrutacyjnych oraz marketingowych dla firm. Realizuje także projekty doradcze i badawcze dla firm w wielu branżach, w takich obszarach jak: kształtowanie wizerunku wewnątrz i na zewnątrz organizacji, badanie wizerunku organizacji, dobór narzędzi komunikacyjnych do wybranych grup targetowych, kampanie rekrutacyjne i komunikacyjne dla studentów, profesjonalistów i
pracowników firmy. Prowadzi szkolenia i warsztaty (kształtowanie wizerunku pracodawcy, zarządzanie talentami, strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi, kampanie rekrutacyjne, marketing HR i inne).
anna@macnar.pl, anna.macnar@hrminstitute.pl; 500 041 562
Przydatne linki
Lista publikacji (wybranych): http://www.hrminstitute.pl/blog/
Raporty Employer Branding w Polsce 2012-2016: http://www.hrminstitute.pl/raport-employer-branding/
Konferencja Employer Branding Management Summi: http://ebsummit.pl/
Konkurs Employer Branding Excellence Awards: http://employerbrandingsummit.pl/ebeawards/
Szkolenia i warsztaty: http://www.hrminstitute.pl/szkolenia/
Anna Macnar
+48 500 041 562
HRM INSTITUTE
Myślenicka 153c, 30-698 Kraków
NIP: 679-171-05-10
www.hraminstitute.pl
Organizator:
Partner generalny:
Partnerzy merytoryczni:





Partnerzy:
Kombinat Budowlany
Partnerzy konferencji:









